top of page

Termeni si conditii cursuri de gatit si voucherele cadou:

 

Aici gasesti informatii despre preturi, conditiile generale de rezervare sau anularea unei rezervari. Te rugam sa citesti cu atentie urmatoarele conditii, inainte de a folosi serviciile noastre. Daca ai intrebari, iti stam la dispozitie la adresa de email: contact@artisan-cooking.ro.

Multumim pentru seriozitate si intelegere!

Ne rezervam dreptul de a selecta clienti!

Participantii la cursurile de gatit pentru adulti trebuie sa aiba cel putin 18 ani.

Cursuri de gatit:

 

Participant:

Pretul include: ingrediente, ustensile, sorturi, bauturi (apa, cafea/ceai) si toate cele necesare pe toata durata experientei, asocierea vinurilor potrivite (wine pairing – vinuri romanesti peste medie de la crame mici); retetele trimise online in limba engleza dupa curs pentru fiecare participant.

 

Invitat: 

Nu se va implica la partea de gatit dar poate sa faca poze etc. Invitatul nu va purta sort, insa ni se va alatura la masa pregatita; evident bauturile sunt incluse.

Abonamente:

Abonament 4 cursuri:  Valabil 3 luni de la data cumpararii. Titularul abonamentului cooking poate rezerva în acest interval cursurile preferate, in limita disponibilitatii locurilor.

Abonamentele nu permit participarea simultana a doua sau mai multor persoane in baza aceluiasi abonament. Termenii si conditiile de anulare a rezervarilor se aplica si in cazul posesorilor de abonamente cooking.

Abonamentele nu sunt rambursabile dar sunt transmisibile. 

Primesti un cod unic pentru rezervare.

 

Abonament 10 cursuri: Valabil 6 luni de la data cumpararii. Titularul abonamentului cooking poate rezerva în acest interval cursurile preferate, in limita disponibilitatii locurilor.

Abonamentele nu permit participarea simultana a doua sau mai multor persoane in baza aceluiasi abonament. Termenii si conditiile de anulare a rezervarilor se aplica si in cazul posesorilor de abonamente cooking.

Abonamentele nu sunt rambursabile dar sunt transmisibile. 

Primesti un cod unic pentru rezervare.

Voucher cadou:

Trimitem un Voucher Cadou prin e-mail, destinatarului surprizei tale. Voucherul poate fi personalizat cu numele celui care dăruiește si cu al destinatarului.

Voucher Cadou pentru 1 participant:

Valabil 3 luni de la data cumpararii. Titularul voucherul poate rezerva  în acest interval cursul preferat, in limita disponibilitatii locurilor. Termenii si conditiile de anulare a rezervarilor se aplica si in cazul posesorilor de voucher cadou.

Vouchere nu sunt rambursabile dar sunt transmisibile.

Primesti un cod unic pentru rezervare. 

Voucher Cadou pentru 1 participant + 1 invitat: 

Valabil 3 luni de la data cumpararii. Titularul voucherul poate rezerva  în acest interval cursul preferat, in limita disponibilitatii locurilor. Termenii si conditiile de anulare a rezervarilor se aplica si in cazul posesorilor de voucher cadou.

Invitatul nu se va implica la partea de gatit dar poate sa face poze etc. Invitatul nu va purta sort, insa ni se va alatura la masa pregatita; evident bauturile sunt incluse.

Vouchere nu sunt rambursabile dar sunt transmisibile. 

Primesti un cod unic pentru rezervare.

 

Voucher Cadou 4 cursuri : 

Valabil 3 luni de la data cumpararii. Titularul abonamentului cooking poate rezerva  în acest interval cursurile preferate, in limita disponibilitatii locurilor. Termenii si conditiile de anulare a rezervarilor se aplica si in cazul posesorilor de voucher cadou.

Abonamentele nu permit participarea simultana a doua sau mai multor persoane in baza aceluiasi abonament. 

Vouchere nu sunt rambursabile dar sunt transmisibile. 

Primesti un cod unic pentru rezervare.

 

 

Anularea rezervarilor:

In cazul anularii rezervarii cu 7 zile  inainte de data cursului dorit, te poti inscrie la un curs viitor, in limita stocului disponibil. 

 

Daca anunti anularea rezervarii cu mai putin de 7 zile inaintea sustinerii cursului, rezervarea sa pierde.

Prelucrare Datelor cu Caracter Personal:

Prin completarea datelor tale in formularul de comanda declari ca accepti neconditionat ca datele tale personale sa fie incluse in baza de date a SC Artisan Cooking Classes SRL, inregistrata in registrul de evidenta a prelucrarii datelor cu caracter personal,  si iti dai acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate nelimitat teritorial si/sau temporar de catre SC Artisan Cooking Classes SRL, afiliatii si colaboratorii acestora pentru desfasurarea si/sau derularea de catre acestia de activitati cum ar fi, dar fara a se limita la, activitati comerciale, de promovare a produselor si serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul consumatorului. De asemenea, iti dai acordul expres si neechivoc ca aceste date personale sa poate fi transferate (cedate) de catre SC Artisan Cooking Classes SRL si atat afiliatilor sai precum si altei/altor entitati din tara sau strainatate.

Termeni si conditii magazin online pentru ingrediente:

1.1. Produsele furnizate de către societate sunt obiectul raportului contractual stabilit între societate şi clienţi în condiţiile prezentului document.

1.2. Prin înregistrarea unei comenzi, clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care societatea îşi deruleaza operaţiunile.

1.3.În vederea încheierii valabile a unui contract între societate şi client pentru furnizarea produselor, acesta va transmite societăţii o comandă, prin intermediul site-lui.

1.4. Contractul dintre societate şi client pentru prestarea serviciilor şi respectiv furnizarea produselor se consideră încheiat la momentul primirii de către client de la societate, prin intermediul poştei electronice a notificarii de acceptare a comenzii în forma sa finală. Contractul astfel născut este încheiat în limba română. Totodată, societatea păstrează un registru al comenzilor acceptate, pentru o perioadă de 1 an de la data generării.

1.5 Documentul, comenzile clientului şi informaţiile puse la dispoziţie de către societate pe site vor sta la baza contractului.

2.1. Accesul în vederea efectuării unei comenzii ii este permis oricărui client.

2.2. Comunicarea cu societatea se poate realiza prin interacţiunea directa cu acesta pe site sau prin adresele mentionate la secţiunea “contact” din site.

2.3. Societate poate publica pe site informaţii despre servicii şi / sau produse şi/sau promoţii practicate de catre aceasta într-o anumită perioadă de timp şi în limita stocului disponibil.

2.4. Toate tarifele aferente produselor şi/sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate în lei (RON) şi includ T.V.A. Tarifele nu includ costurile de transport adiacente (pt. livrarea Produselor), care se evidenţiază în cuprinsul comenzii plasate, la finalul procedurii de înregistrare a acesteia, şi care se achită o dată cu plata preţului serviciilor comandate.

2.5. Clientul nu este facturat de către societate cu privire la orice alt cost asociat operaţiunii de comandare a serviciilor prestate, cum ar fi: cost pt. utilizarea mijloacelor telefonice / electronice, comisioane bancare, etc. Numărului de telefon pus la dispoziţia clientului pentru contactarea societăţii i se aplică planul tarifar uzual practicat de operatorul de telefonie fixă / mobilă. 

2.6. Societatea nu este/nu poate fi facută responsabilă pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client pentru efectuarea on-line a plăţilor serviciilor, incluzând dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON ori diferite comisioane bancare practicate de unitatea respectivă. Responsabilitatea pentru această acţiune revine clientul.

3. Societatea poate cesiona şi/sau subcontracta o terţă parte pentru servicii ce ţin de onorarea comenzii, cu informarea clientului, nefiind necesar acordul acestuia. Spre exemplu, clientul cunoaşte şi acceptă faptul că unele livrări de produse se pot executa oricând prin intermediul unui prestator de servicii terţ. Societatea va fi intotdeauna responsabilă faţă de client pentru toate obligatiile contractuale.

4.1. Clientul poate efectua comenzi pe site, prin adăugarea produselor şi/sau serviciilor dorite în coşul de cumpărături, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una dintre modalităţile indicate expres. Adăugarea unui produs/serviciu în coşul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii şi acceptării subsecvente a comenzii de către societate, nu atrage dupa sine înregistrarea valabilă a unei comenzi, implicit nici obligaţia corelativă a societăţii de a presta un serviciu pentru client.

4.2. Prin finalizarea comenzii, clientul consimte că toate datele furnizate de acesta, astfel cum sunt indicate în formularul de comanda furnizat, sunt corecte, complete şi adevarate la data plasării comenzii.

4.3. Prin lansarea comenzii, clientul consimte că societatea poate sa îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de societate pe coordonatele furnizate de client, în orice situație în care este necesară contactarea clientului. 

4.4. După acceptarea unei comenzi a clientului, societata păstrează dreptul de a anula comanda respectivă, cu informarea clientului, fără nicio obligatie ulterioară a vreunei părţi faţă de cealaltă şi fară ca vreo parte să poată pretinde celeilalte părţi daune-interese, în următoarele cazuri:

  • neacceptarea de către banca emitentă a cardului clientului, a tranzactiei;

  • invalidarea ulterioară a tranzacţiei de catre procesatorul de carduri agreat

   de societate

  • datele furnizate de către client pe site sunt incomplete şi/sau incorecte.

4.5. În măsura în care clientul plasează o comanda şi efectuează tranzacţia de plată a preţului acesteia iar, ulterior, societatea se află în imposibilitate de acceptare a comenzii, aceasta din urmă va informa pe client cu privire la acest aspect, urmând a dispune returnarea sumei achitate de client într-un termen de maxim 48 ore, pe coordonatele de plată ale contului bancar din care a fost efectuată plata.

5.1. Preturile produselor şi serviciilor sunt cele afişate pe site la momentul lansării unei comenzi. Preţurile  afişate în cadrul site-ului includ T.V.A. conform legislaţiei în vigoare.

5.2. Preţul este achitat de client cu ocazia plasării fiecărei comenzi, prin intermediul site-lui, utilizând mijloacele de plată on-line indicate de site.

5.3. Preţul şi modalitatea de plată sunt specificate în fiecare comandă, fiind afişate în ultima etapă a lansării comenzilor. Societatea va emite către client o factură pentru produsele şi serviciile prestate, Clientul fiind obligat să furnizeze toate informaţiile necesare pentru generarea documentului fiscal. 

5.4. Societatea va transmite clientului factura aferenta comenzii acceptate în format electronic sau in coletul cu produse.

6.1. Societatea va livra Produsele furnizate în cadrul serviciilor comandate de client, în sistem de curierat. Adresa de livrare este indicată de client cu ocazia plasării comenzii.

6.2. Societatea va asigura ambalarea corespunzatoare a produselor în vederea livrării acestora. 

6.3 Societatea va efectua livrările de produse prin intermediul propriilor angajaţi ori prin intermediul serviciilor de curierat, la adresele indicate de client.

6.4. Procesarea comenzii se va face in maxim 24 ore (luni-vineri). Livrarea se face in toata tara prin curier rapid cu un cost suplimentar de 21 ron (pana la 3kg). Pentru comenzi mai mari de 3 kg, calculul transportului se face in sectiunea plati.

7.1 Produsele furnizate de Societate prin intermediul serviciilor executate sunt descrise în secţiunile specifice de pe site. Totodată, o listă a ingredientelor folosite se găseşte şi pe ambalajul produselor livrate

7.2 Produsele furnizate sunt perisabile, beneficiând de o durată de valabilitate limitată, indicată ca atare pe etichetă / produs. Produsele se vor păstra şi respectiv consuma în condiţiile indicate pe etichetă. 

7.3 În măsura în care aveţi orice fel de reclamaţie cu privire la calitatea produselor livrate de societate, vă rugăm să ne contactaţi în cel mai scurt timp posibil pentru a verifica problemele ridicate şi pentru a le remedia în mod corespunzător. Societatea va răspunde la orice reclamaţie formulată de client, pe e-mail, într-un termen de maxim 48 ore.

8. Prezentul document precum şi toate raporturile care vor exista între societate şi client cu privire la produsele furnizate ori serviciile executate prin intermediul site-lui sunt supuse legii române. 

9. Eventualele litigii apărute între societate şi clienti se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instanţele judecătoresti române competente din municipiul Bucureşti.

bottom of page